mandag den 22. februar 2010

VAS februar 2010

Så blev det endelig stævnedag igen, nøj hvor jeg glædede mig til at vaske tavlen ren efter vores noget ukoncentreret indsats ved sidste stævne hvor jeg overhovedet ikke var 'der'..

Vi lagde ud i et AG. 3 løb hvor vi desværre fik en nedrivning på muren ellers et super flot løb med fine felter , selv om jeg glemte at sige 'bliv' på nedgangen af ballancen, så blev han der, så det ser ud til at vorer felt træning hele vinteren har givet pote. Vi kom i mål 2,2 sek. foran vinderen så jeg var meget tilfreds med vores indsats ...

Andet og tredie løb var et bedst af 2 spring løb, her kom vi ind på anden bedste tid, et super løb hvor jeg desværre taber ham lidt efter posen som var 17. forhindring så vi bruger lidt ekstra tid på det men fedt at man kan se at der er mere i den lille Olsen :-).
I det andet gennemmenløb starter vi også super flot men jeg bliver lidt rundtosset i en kombination og løber fejl bane, 'flot' når man tænker på at man lige har løbet den samme bane en time tidligere :-), men vi ender på en samlet 2. plads.

Dagens sidste løb var et spring 3 løb, det kørte som jeg husker det i olie, (der er desværre ikke nogen video da min faste fotograf havde valgt at være sammen med sin familie i stedet for at være til hundehop ;-) ) Men vi blev nummer 3 cirka et sekund efter vinderen.

Så et godkendt stævne for TEAM Olsen, glæder mig allerede til næste stævne som bliver Gåsahoppet ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar