torsdag den 29. april 2010

Vestegnen 2010


Årets første udendørs stævne var en dobbeltstæve i Albertlund så vi skulle heldigvis ikke køre så langt.
Jeg var meget usikker på om jeg overhovedet kunne løbe. Onsdagen forinden faldt jeg til træning og forstrakte mit højre lår det samme som jeg kom tilskade med i Oxie ! Så i det første løb som var ag. 3, lagde jeg meget blødt ud uden at forcere mit løb. Det endte da også med en disk næsten som jeg havde forventet. http://www.youtube.com/watch?v=yq_bxYDxNGU
Så gjaldt det sp.3, og her havde jeg tænkt mig at prøve at give den lidt mere gas, og misionen lykkedes! Olsen vandt klassen og samtidig vigtige point til Landsholdsudtagelsen. Landsholdet ledelse har besluttet at man skal løbe om point til landsholdet ved alle officielle FCI (DKK/ rødbog stævner). Så en helt perfekt start på året. Næste løb er et ag. 3 løb og her går det også rigtig godt. Vi vinder også denne klasse. Sidste løb er så et sp. 3 løb, her kan jeg godt mærke i mine ben at jeg ikke har trænet så meget i de sidste 3 uger, så jeg er meget træt i benene og når slet ikke ud og hjælper Olsen, den stakkels hund aner ikke hvilke forhindringer han skal tage, så vi slutter dagen som vi startede: med en Disk!Hanne løb det sidste ag. åben løb med ham også her endte det med en disk.
Om søndagen var der Dm udtagelser på spil, Egon skulle med, i det Kristine Svejstrup har tilbudt at løbe med ham og forsøge at kvalificere sig til Dm med Egon, og det tror jeg faktisk også at de gør :-).
Mine løb om søndagen er ikke noget at prale af, 3 Disk og et ag. 3 med 15 fejl så det blev hurtig hverdag for team Olsen, her er dog et af de bedre gennemløb (vores ag. åben). http://www.youtube.com/watch?v=cqDq2b0mHhk Så ingen DM kval eller landsholds point til mig, men heldigvis er der dobbeltstæve igen i weekenden, så må vi se hvordan det går der.
Egon og Kristine fik den første Dm udtagelse i agility, og i spring løb de faktisk også et flot løb. Men en vanskelig slalom indgang var skyld i en disk men ellers to rigtig flotte løb af de to.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar