mandag den 7. juni 2010

DKK stævne i Albertslund

Endelig skulle jeg selv løbe med Olsen , men så løber man ind i en mega forkølelse, så jeg måtte ringe til Hanne fredag eftermiddag og spørge om hun lige kunne hjælpe mig igen, og det kunne hun selvfølgelig godt :-).
Så jeg kørte til Albertslunds tidlig lørdag morgen for at aflevere Olsen, og så hjem i seng igen og følge med på sms'en.
DE lagde ud i AG3. og her fik Olsen ikke nedgangsfeltet på A'et, men på 3. bedste tid og bliver så nummer 10.
Anden start er AGÅ. der bliver Olsen disket da han får taget et spring fra den forkerte side, dagens sidste start er SPÅ kører det rigtigt godt for dem begge 0 fejl og en 3 plads.
Om søndagen bliver de disket i SP3. da Hanne ikke får kaldt på ham så han drøner ind i en tunnel i stedet for. AGÅ. er de blevet enige om arbejdsfordelingen igen og løber et flot løb og bliver nummer 3.
Jeg nåede lige ud så jeg kunne se det sidste SPÅ. løb og det var meget heldigt, for Hanne løb med sin egen Soffy på den anden bane under banegennnemgangen, så jeg måtte gå den i stedet for hende, og så fortælle hende hvordan hun skulle løbe banen. Og fandme om hun så ikke gik ind og vandt klassen, lidt sejt uden at have gået banegennemgang :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar