tirsdag den 13. marts 2012

Kursus med Natasha

Nete havde været så flink at invitere os der havde været så flinke at hjælpe Nete med at ligge det helt fantastiske underlag i Herringløse, på kursus med Natasha.                                                                  Det er helt vildt fedt at løbe på, og nej jeg har ikke prøvet at styrte på det så jeg ved ikke om det er hårdt for knæerne at lande på kunstgræsset ;-).


Vi blev godt nok trukket igennem manegen, der var ingen kære mor, men for fanden hvor var det lærerigt. Der er jo utroligt mange nye handlings metoder som jeg ihvertfald  ikke kan , det ser lidt lettere ud for Olsen at lære det.



Jeg kunne godt mærke at det stadig er først på sæsonen, min kondition er vist ikke lige  der hvor den burde være, og så ser man sådan her ud når  Natasha har kastet en rundt på banen i 10-15 minutter.


Lene Wøhliche har igen været ude med videokameraet og her så noget af det vi lærte lørdags, som i kan se er der stadig nogle ting der kan gøres bedre, især den vending ved spring nr. 2 .
Kursus med Natasha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar